Забравете
Индия, Китай или Интернет. Икономическото развитие е водено от жените. [The Economist]
Защо
когато 85% от покупките биват осъществени или повлияни от жените, една типична
рекламна агенция наема 85% мъже за своя креативен екип? Няма логичен отговор на този въпрос, е
просто погрешно мислене. Затова когато Victoria Gallardo и Chris Arnold
основават Creative Orchestra те правят нещо уникално, въвеждат съотношението 50:50 [мъже:жени] в политиката си за наемане на
служители.
С
нарастващата тенденция жените да се превръщат в главния купувач в сектори
някога доминирани от мъжете – коли, застраховки, електроника, пътувания, финансии,
спортно облекло и уреди – известните марки не могат да продължават да игнорират
женския пол като консуматор.
Успяват
ли известните марки да проникнат успешно в умовете на жените? Изглежда НЕ! Едно скорошно
проучване на Nielson разкрива
следното: 91% от жените считат, че рекламодателите не ги разбират, 74% се
чувстват криворазбрани от автомобилните марки и 59% от хранителният сектор.
Следват статистически данни от британският пазар, но като цяло те олицетворяват една световна тенденция.
- Според едно проучване на Tesco Travel Money, жените са тези които поемат контрола при
резервирането на ваканции и в избора на дестинация.
- През 2010 за първи път,
повече жени [под 35 години] отколкото мъже са потърсели финансови продукти
онлайн. [Mintel]
- Между 30% и 60% от малкит
автомобили биват закупувани от жени. [Euromonitor’s Girl Power report]
- Над 60% от продажбите на
дрехи са тези за жени (мъжкото облекло е 22%, а детското 18%). И
много жени купуват дрехите на мъжете си.
- 85% от артикулите в
супермаркетите биват закупувани от жени, и все повече жени проверяват
етичните принципи на храни и други продукти, които купуват.
- 40% от онлайн играчите са
жени. [Ipsos Mori]
- Днес 22% от жените
закупуват продукти anti-age, докато 40% заявяват, че се грижат за кожата
си чрез диети и добро здраве.
- Забравете логиката, 54% от
жените решават какъв парфюм да използват въз основа на това как се чувстват
в момента. [Mintel]
- Ако преди бирата Foster е била
закупувана 71% от мъже (главно в пъбове), то
днес 73% бива закупувана от жени в супермаркетите.
- Ако преди бирата Heineken е била
закупувана 73% от мъже (главно в пъбове), то
днес 66% бива закупувана от жени в супермаркетите.
- 79% от жените обичат да
пестят пари благодарение на купони. [MMC]
- 22% от жените пазаруват
онлайн поне веднъж на ден.
- 76% от жените са онлайн
всеки ден, прекарвайки 5,5 часа месечно в social мрежата,
в сравнени с 4-те часа на мъжете. Процентът на жените използващи smartphone, като устройство за влизане в интернет, се
е увеличил 575% в последните 2 години. Разбира се, мъжете използващи smartphone са по-многобройни от жените.. но това е само за сега!
- 92% от жените
разпространява информация за оферти, но запомнете едно правило: само 10%
от това се случва онлайн, останалите 90% е оффлайн – в офисите, къщите, кафенетата... тоест в реалния живот. [Keller Fay] Основната разлика между мъжете и жените, е че на
първите им харесва да се перчат, докато жените обичат да споделят. [Spring Research]
- Университет - 57%
жени срещу 43% мъже. [BBC]
- По време на Световната Купа
2010 публиката бива приблизително така изчислена – 42% жени и 58% мъже. Днес жените са по–склонните да притежават спортно марково облекло. [Mintel]
- Едно проучване разкрива, че
мъжете са мотивирани и се фокализират върху самата технология, докато
жените се интересуват от това за което тя ще им влезе в полза. [Phew Research]
- Проучване на MSM предсказва,
че до 2021 ще има повече жени милионери от колкото мъже милионери.
Източник: Venus2Mars
Няма коментари:
Публикуване на коментар