сряда, 15 август 2012 г.

Интервю с Нора Ампова



Разкажете с няколко думи, кои сте Виe? С какво се занимавате?
Казвам се Нора и съм художник. Тази година завърших живопис в Националната художествена академия, а на есен се надявам да запиша дигитални изкуства.  Обичам да рисувам,  да слушам хубава музика и да се виждам с чаровни хора.

Каква дейност представяте на „София диша” тази година? 
На „София диша“ представям проекта  „Отвътре навън“ -  история за щраусите и хората . Това са серии от картини,рисунки,скулптори и снимки. Наскоро щраусите „непукисти“ придобиха популярност, поради активното им участието във видеото към парчето "Дим да ме няма“ на Графа, Бобо и Печенката…

Защо решихте да се представите именно с този проект?  
Представям се с този проект, защото хората го намират за любопитен, а какво по-добро място за пряк контакт с публика, от събитието „София диша“?

Как това, което правите, е интересно и атрактивно за посетителите на фестивала? 
Освен произведения на изкуството, хората ще имат възможност да закупят авторски тениски с изображения на щрауси. Надявам се да е интересно за публиката, защото идеята е проекта да бъде социален, да провокира освен и да разсмива.

По какъв начин ангажирате публиката в процеса на своята работа?
Публиката ще има възможност да види произведения на съвременен млад артист, както ще има възможност  и за пряк контакт с автора. На мен винаги са ми любопитни човешките реакции спрямо произведенията ми, така че ако се провокираме взаимно, то участието ми е успешно.

Как оценявате участието си на фестивалa? С какво „София диша”е полезна за 
Вас и Вашата дейност?
„София диша“ е свеж фестивал, който подкрепя младите артисти и им дава възможност за алтернативна изява, това е достатъчно важна причина да се радвам, че съм част от от този проект, благодаря!

Няма коментари:

Публикуване на коментар