събота, 8 декември 2012 г.

Зимна София диша участници - One Soul



 
 
One Soul

                                          е името на групата, която създадохме наскоро.
                            С името на групата искаме да напомним на всички, че сме ЕДНО!

Тази идея е въплътена и в реалността, тъй като One Soul е отворен проект и в бъдеще ще има много колаборации с наши нови и стари приятели музиканти и различни изпълнители с една обща цел – споделяне на радостта от Музиката






Сашо - бас. 
Свиря jazz, fusion, funk, bossa, samba, latin, afro, cuban, reggae, ska, a най-често миш-маш от разни стилове. Аз съм - най-новия най-стар член на One Soul
 



Казвам се Иван, но приятелите ми най-често ми казват Ванката.
Свиря на китара от няколко години. Самоук съм.
Но това не ми пречи. От малък съм на сцената. Наскоро започнах уроци.
Преди известно време се запознах с един от членовете на групата и след буквално 5 мин. прекарани в разговаряне за музика решихме да направим руутс реге проект.
Постепенно започнахме да събираме енергия и музиканти!И така нещата потръгнаха.
Направихме за късо време няколко големи но и малки концерта заедно.
 
 
Симеон - Ритъм китара
Свиря от 4 години. Обичам да слушам реге, денсхол, хип-хоп, джаз, фънк, също и да свиря тези стилове.Харесвам хубавата музика, без значение какъв стил е тя, защото е средство за комуникация независимо от език, националност и етническа принадлежност.








Казвам се Никола aka Upliftah. В One Soul   свиря на барабани, припявайки си междувременно.Повлиян съм главно от roots reggae, но обичам да слушам всякаква музика или природни звуци. Вярвам в посланието в Музиката, както и във извисяването на съзнанието ни преживявайки я, слушайки Музика ние ставаме по-добри.




One Soul  

ще забият с двучасово шоу днес от 20:00 в Anthill Theater, читалище "Братя Миладинови", където  
 се провежда Зимна София диша. 




 

Няма коментари:

Публикуване на коментар