четвъртък, 27 септември 2012 г.

КВАРТ фест участници - Миглена Петрова



Миглена Петрова



За мен изкуството е начинът, по който да изразя своята идентичност, емоции и душевност. Това е, което ме държи винаги готова да давам повече любов, фантазия и вдъхновение. Занимавам се с квилинг от пет години. Започнах когато останах да гледам децата си във вкъщи и имах нужда всички натрупани в мен емоции да придобият някаква форма. Започнах с благотворителните базари на БДМ, без насърчението на тези сърцати момичета може би нямаше да продължа. От скоро се занимавам и с декупаж. Изработвам картички и пана като смесвам двете техники. Използвам всевъзможни материални, както отрязани за целта лентички от професионална хартия, така и от вестници и списания, дори и опаковки. Обичам да давам нов облик и живот на вещите. Най-новите ми търсения са свързани с декориране и състаряване на кутии използвайки декупаж и квилинг. Започнах и изработката на арт печати, с чиято помощ могат да се изработват картички, да се създават различни дизайни и текстури на хартия или салфетки. Изработвам и бижута от навити лентички.


През месец август имах невероятното удоволствие да се включа и в четирите дни на фестивала  „София диша“. За мен беше едно уникално преживяване на срещи с креативността и свободния дух. Не може да се опише с думи усещането когато видиш радостта в очите на децата желаещи да творят. Трепетът и въодушевлението, с което правеха хартиени фигурки. Някои от тях оставаха с часове и бяха толкова вглъбени, че не искаха да си тръгват.

Всяка неделя се прибирах променена, изпълнена с нови проекти и желание да направя хиляди нови неща. За мен София Диша беше като един трамплин за постигането на нови, повече и по-добри творби, но и още по-голямо желание да науча повече хора да изразяват себе си чрез творчество.

Благодаря на организаторите от С Комюникейшън, че ме направиха част от това незабравимо преживяване наречено „София диша“. Благодаря им още, че в рамките на „КВАРТ фест“, отново получавам възможността да предам своите умения на всеки, който има желание да ги усвои.



Моите контакти:
httр://migito.com.
тел: 0895147847



Няма коментари:

Публикуване на коментар